January 15, 2011

mandi manda

Assalamualaikum W.B.T

 2nd entry for today..yup!
punya xde keje..
ada keje tapi malas buat..huhu..
rasa macam bestnya kalau dapat mandi air terjun,mandi pantai ke..
huhu..
nak bejalan2...
nak picnic...
etc...

best moment with SGS-ian last sem..
venue: tanjung balau...

~us~






p/s:
bila lagi ntah nak picnic ramai2 macam ni...
p/s/s:
scholar, cepat la masuk...huhu
p/s/s/s:
saya semakin tak tentu hala..fullstop!haha




-END-


4 comments:

  1. td g check bank..xde lg...sobs!!

    ReplyDelete
  2. aku takdak time ni....!! akid, jpa bg mggu depan kot....jom kite g bersile kt depan hep bwk tempurung....leh mintak sedekah

    ReplyDelete
  3. 2 la..ko blik kan tyme ni..best kot..jom g mndi lg..huhu..
    next week?btol ke ya?

    ReplyDelete
  4. aku tak tau la huhu harap2 lah.....nak g mandi tunggu lah duet jpa masuk hahaha

    ReplyDelete

January 15, 2011

mandi manda

Assalamualaikum W.B.T

 2nd entry for today..yup!
punya xde keje..
ada keje tapi malas buat..huhu..
rasa macam bestnya kalau dapat mandi air terjun,mandi pantai ke..
huhu..
nak bejalan2...
nak picnic...
etc...

best moment with SGS-ian last sem..
venue: tanjung balau...

~us~






p/s:
bila lagi ntah nak picnic ramai2 macam ni...
p/s/s:
scholar, cepat la masuk...huhu
p/s/s/s:
saya semakin tak tentu hala..fullstop!haha




-END-


4 comments:

  1. td g check bank..xde lg...sobs!!

    ReplyDelete
  2. aku takdak time ni....!! akid, jpa bg mggu depan kot....jom kite g bersile kt depan hep bwk tempurung....leh mintak sedekah

    ReplyDelete
  3. 2 la..ko blik kan tyme ni..best kot..jom g mndi lg..huhu..
    next week?btol ke ya?

    ReplyDelete
  4. aku tak tau la huhu harap2 lah.....nak g mandi tunggu lah duet jpa masuk hahaha

    ReplyDelete